Termékek visszaküldése
A galamodino.cz online boltjában leadott rendelések garanciális feltételei megegyeznek a bolti vásárlás garanciális feltételeivel. Arra törekszünk, hogy minden felmerülő problémát mihamarabb, lehetőleg néhány munkanapon belül megoldjunk. Kérjük ne aggódjon, nem kell sokáig várnia garanciális problémái megoldására.
Jótállás
Termékhibával kapcsolatos reklamációt a vásárlás időpontjától számított két éven belül lehet benyújtani, csakúgy mint bolti vásárlás esetén. Amennyiben a termékleírásban ettől eltérő idő szerepel, a garancia ideje ennek megfelelően változik. A szavatosság nem vonatkozik a termék használatból eredő kopására, elhasználódásra. Nem vonatkozik garanciánk az olyan termékekre sem, amelyeket valamilyen megnevezett ok miatt leértékeltünk és a feltüntett hiba miatt kedvezőbb áron kínáljuk.
Az áruk jellegéből valamint nem rendeltetésszerű használatból eredő hibákért való felelősség korlátozása:
A Galamodino nem vállal felelősséget az olyan hibákért, amelyeket a termék nem megfelelő kiválasztása, nem megfelelő kezelése vagy mechanikai károsodása okoz. Az olyan hibákért sem vállalunk felelősséget, amelyek a termék nem rendeltetésszerű használatából, a használati/kezelési útmutató be nem tartásából adódnak ill. ha a vevő nem észleli időben és nem jelenti haladéktalanul, késedelem nélkül a hibát az eladónak. Ilyen esetekben a felmerült hibáért a vevő a felelős és a hibáért kizárólag őt terheli a felelősség.
Panasz és panaszkezelés
Panasz benyújtása személyesen vagy postai úton történhet. A panaszkezelés megkezdéséhez és elbírálásához bizonyítania kell, hogy a panaszolt terméket a galamodino.cz eboltjában vásárolta, ehhez elegendő rendelésszámát megadnia vagy fizetési bizonylatát mellékelnie.
A termék visszaküldéséhez szükséges formanyomtatványt INNEN töltheti el. Ha a formanyomtatványt segítségünk nélkül tölti ki, kérjük ne feledje el megadni a hiba okát, hogy a termék mely részén található a hiba és hogy hogyan szeretné rendezni panaszát.
Visszaküldés postai úton
Amennyiben a termékeket postai úton vagy más kézbesítési szolgáltatóval küldi vissza, kérjük a csomagot a következő címre küldje:
Galamodino
Helena Zedková
Na Skalkách 171
66444 Ořechov
Cseh Köztársaság
A csomaghoz ne felejtse el mellékelni a visszaküldéshez szükséges kitöltött formanyomtatványt, amelyet INNEN tölthet le.
Amennyiben panaszának helyt adunk (ún. jóváhagyott ügyfélpanasz) a szállítási költségét a fuvarozótól/szállítótól kapott számla alapján térítjük vissza a visszaküldött termékek ellenértékének visszafizetésekor. Kérjük, semmiképpen se küldjön vissza termékeket utánvéttel.
Termékvisszaküldés a Csomagküldőn keresztül
Amennyiben a terméket a Csomagküldőn keresztül szeretné visszaküldeni, kérjük lépjen kapcsolatba velünk, hogy emailcímére elküldhessük a visszaküldéshez szükséges címkét. A csomaghoz ne felejtse el mellékelni a kitöltött reklamációs formanyomtatványt, amelyet INNEN tölthet le. Ragassza a csomagra a tőlünk kapott címcímkét, majd adja fel a csomagot a Csomagküldő tetszőleges csomag átvevőhelyén.
Panaszának elbírálásának menetéről (beérkezéséről, feldolgozásáról, elfogadásáról/elutasításáról, elküldéséről) automatikus emailben folyamatosan tájékoztatjuk Önt. Panaszát a törvényi előírásoknak megfelelően a benyújtástól számított 30 napon belül el kell hogy bíráljuk. Ha a Galamodino vét a törvény ellen és nem bíráljuk el panaszát 30 napon belül, jogában áll a hibás vagy az el nem küldött termék helyett új termék szállítását igényelni, árengedményt kérni vagy elállni a szerződéstől.
Amennyiben elérhetőségét (telefonszám, e-mail-cím, a visszautaláshoz szükséges bankszámlaszám) nem adja meg vagy megtagadja adatai kitöltését, akkor automatikusan hozzájárul ahhoz, hogy a panaszai rendezésére rendelkezésre álló törvényes határidő kitolódjék és ezzel együtt el kell viselnie a kellemetlenséget, amit a késedelmes és hiányos együttműködés okoz.